De vakantie is er weer! Misschien ga je er even tussenuit of blijf je lekker thuis. Genieten van lekker niets doen, zon, zee en strand én natuurlijk lekker eten. Na de vakantie zien we dan vaak ook dat er wat kilootjes zijn bijgekomen. Met volgende tips zorg je ervoor dat de schade tijdens deze vakantie binnen de perken zal blijven.

 

Tip 1: Blijf in beweging.

Probeer elke dag toch wat te bewegen. Ga eens joggen op het strand of doe gerust mee met de activiteiten van je hotel waar je verblijft. Bewegen is de meest effectieve manier om op gewicht te blijven. Zo verbrand je ook die extra calorieën die je tijdens de dag binnen krijgt.

 

Tip 2: Drink voldoende water.

Vooral met het warme weer verlies je veel vocht en is het belangrijk dat je voldoende drinkt. Lukt het je niet om dagelijks 1,5 liter water te drinken, probeer dan voor elke maaltijd een glas water te drinken of pimp je water met munt, komkommer of wat fruit.

 

Tip 3: Lange reistijd

Moet je ook ver rijden of vlieg je naar de andere kant van de wereld? Neem dan enkele gezonde tussendoortjes mee zoals snoeptomaatjes, stuk komkommer, gekookt eitje, voorverpakte stukjes kaas zoals la vache qui rit of babybell light.

 

Tip 4: Extraatjes

Een ijsje, een lekker wijntje op een terrasje zijn zaken waar we ons vaak door laten verleiden op vakantie. Probeer je dagelijks te trakteren maar houd het bij één keer. Kies vooraf wat je gaat nemen en geniet er ten volle van. Zo voel je je niet schuldig en kan je ook elke dag genieten van iets lekkers.

 

Mochten deze tips je toch niet geholpen hebben, dan nodig ik je graag uit voor een GRATIS kennismakingsgesprek bij mij op de praktijk. Samen kijken we dan hoe ik je kan helpen om terug je beter in je vel te voelen en je streefgewicht te behalen. Maar vooral geniet van deze mooie vakantie! Bel 0476/32 14 65 of mail info@cindydebaets.be